online marketing blogs
Wil je wat leren over marketing?
Wat is het verschil tussen short-tail en long-tail zoekwoorden?
Als digitale marketeer is het belangrijk om te begrijpen hoe zoekwoorden werken en hoe ze kunnen worden gebruikt om je online aanwezigheid en...
Wat is ‘mobile-first’?
Je kan er al jaren niet meer omheen. Zeker als je er in 2023 nog niet mee bezig bent, loop je gigantisch achter. We hebben het natuurlijk over...
De kracht van user-generated content (UGC) in contentmarketing
User-generated content (UGC), of content gegenereerd door gebruikers, is de afgelopen jaren een van de belangrijkste trends geworden in...
Hoe maak je een effectieve productpagina voor e-commerce?
Een succesvolle e-commerce website is sterk afhankelijk van de kwaliteit van de productpagina's. Deze pagina's zijn de online "etalage" van je...
De impact van concurrentie op SEA: een diepgaande analyse voor online marketeers
Zoekmachine-adverteren (SEA) is een belangrijk onderdeel van de online marketingstrategie van veel bedrijven. Met het groeiende aantal bedrijven dat...
Het belang van contentmarketing voor SEO
Contentmarketing en zoekmachineoptimalisatie (SEO) zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Goede content is essentieel om je online zichtbaarheid...
De rol van meta-tags in SEO: een gids voor betere zoekmachineoptimalisatie
In de wereld van zoekmachineoptimalisatie (SEO) zijn meta-tags een essentieel onderdeel om ervoor te zorgen dat je website goed wordt geïndexeerd en...
Het belang van conversie-optimalisatie voor e-commerce
In de wereld van e-commerce zijn conversies de sleutel tot succes. Het maakt niet uit hoeveel bezoekers je op je website krijgt; als ze geen...
Wat is de impact van lokale targeting op SEA?
Als marketeers weten we allemaal hoe belangrijk het is om de juiste doelgroep te bereiken met onze online advertenties. Zoekmachineadverteren (SEA)...
Interne Linkbuilding: De sleutel tot SEO Optimalisatie
Interne linkbuilding is een cruciale component van zoekmachineoptimalisatie (SEO) dat regelmatig over het hoofd wordt gezien door marketeers. Het is...
De invloed van seizoensgebonden trends op SEA: een uitgebreide gids
Seizoensgebonden trends hebben een aanzienlijke invloed op de prestaties van zoekmachineadvertenties (SEA) en het beheer van je campagnes. Het...
Hoe maak je SEO-vriendelijke URL’s? 7 tips
Een belangrijk aspect van zoekmachineoptimalisatie (SEO) is het creëren van SEO-vriendelijke URL's. Het hebben van goed gestructureerde en...
Hoe maak je gebruik van storytelling voor e-commerce?
Storytelling is een krachtige marketingtechniek die merken en bedrijven helpt om een emotionele connectie met hun klanten op te bouwen. In de...
Vermijd deze 7 meestvoorkomende SEO-fouten
Search Engine Optimization - SEO - is een essentieel onderdeel van digitale marketing en speelt een cruciale rol in het verbeteren van de...
Hoe verbeter je de CTR van je SEA-campagne?
Als marketingexpert zijn er verschillende strategieën en technieken die je kunt toepassen om de klikfrequentie (CTR) van je SEA-campagne te...