Wat verdient een SEO specialist?
De online wereld is tegenwoordig een belangrijk speelveld voor bedrijven, en een sterke online aanwezigheid is...
Hoe implementeer je een effectief retourbeleid?
Een effectief retourbeleid is essentieel voor het succes van elk e-commerce bedrijf. Het stelt klanten in staat om met...
Contentcuration: hoe waarde toevoegen met andermans content?
Wat is contentcuration? First things first; wat is contentcuration? Contentcuration is het proces van het verzamelen,...
Het belang van visuele content in contentmarketing
In het huidige digitale tijdperk is contentmarketing uitgegroeid tot een van de meest effectieve manieren om merken en...
SEO-team samenstellen? 7 praktische tips & aanbevelingen
Zoekmachineoptimalisatie (SEO) is een cruciaal onderdeel van elke succesvolle digitale marketingstrategie. Om je...
De beste e-commerce platformen vergeleken: WooCommerce, Shopify en Magento
Het kiezen van het juiste e-commerce platform is cruciaal voor het succes van je online winkel. In dit artikel...
Het gebruik van pop-ups op je WordPress-website: do’s en don’ts
Pop-ups zijn een veelgebruikte marketingtool om de aandacht van websitebezoekers te trekken, e-mailadressen te...
Hoe start je eens succesvolle SEA campagne? 10 tips
Oké, je hebt net een website opgericht of nieuwe producten/diensten die je onder de aandacht wil brengen. Maar waar...
Hoe werkt voice search en wat betekent het voor SEO?
De opkomst van slimme speakers, smartphones en andere spraakgestuurde apparaten heeft geleid tot een toename van voice...
Ontdek het belang van personalisatie in e-commerce
In de huidige concurrerende e-commerce markt is het essentieel om je te onderscheiden en een unieke klantervaring te...