Featured News and Updates
De 7 basisprincipes van contentmarketing
Contentmarketing is een essentiële strategie voor bedrijven die hun online aanwezigheid willen uitbreiden, klantenbinding willen verhogen en hun doelgroep willen bereiken. Maar wat zijn nu precies de basisprincipes van contentmarketing? Hieronder bespreken we de...
7 tips voor het maken van een effectieve call-to-action in WordPress
Een call-to-action (CTA) is een cruciaal element op je website om je bezoekers aan te zetten tot actie. Of je nu wilt dat ze zich inschrijven voor je nieuwsbrief, een product kopen of contact opnemen met je bedrijf, een effectieve CTA kan het verschil maken. Hieronder...
De rol van targeting bij SEA: Het belang van gerichte advertenties
Het bereiken van je doelgroep is essentieel voor succesvolle online advertentiecampagnes. Search Engine Advertising (SEA) is een krachtige manier om je producten of diensten onder de aandacht te brengen bij potentiële klanten. Hieronder bespreken we de rol van...
Wat zijn de verschillen tussen on-page en off-page SEO?
Als marketingexpert weet je dat het hebben van een goede online aanwezigheid cruciaal is voor het succes van je bedrijf. Eén van de belangrijkste aspecten van online marketing is zoekmachineoptimalisatie (SEO). SEO kan in twee hoofdcategorieën worden verdeeld: on-page...
De kunst van het schrijven van pakkende koppen
Als marketingexpert is het schrijven van pakkende koppen een essentieel onderdeel van je contentmarketingstrategie. Een goede kop kan de aandacht van lezers trekken, hen aanmoedigen om verder te lezen en hen uiteindelijk tot actie aanzetten. In dit artikel bespreken...
Wat is het verschil tussen short-tail en long-tail zoekwoorden?
Als digitale marketeer is het belangrijk om te begrijpen hoe zoekwoorden werken en hoe ze kunnen worden gebruikt om je online aanwezigheid en SEO-strategie te verbeteren. In dit artikel zullen we dieper ingaan op wat long-tail en short-tail zoekwoorden zijn, wat de...
Wat is ‘mobile-first’?
Je kan er al jaren niet meer omheen. Zeker als je er in 2023 nog niet mee bezig bent, loop je gigantisch achter. We hebben het natuurlijk over 'mobile-first'. Mobile-first is een marketingstrategie waarbij de mobiele ervaring van een website of app centraal staat. Dit...
De kracht van user-generated content (UGC) in contentmarketing
User-generated content (UGC), of content gegenereerd door gebruikers, is de afgelopen jaren een van de belangrijkste trends geworden in contentmarketing. Het is een geweldige manier om een authentieke, betrokken community rondom een merk te creëren. In dit artikel...
Hoe maak je een effectieve productpagina voor e-commerce?
Een succesvolle e-commerce website is sterk afhankelijk van de kwaliteit van de productpagina's. Deze pagina's zijn de online "etalage" van je producten en spelen een cruciale rol bij het overtuigen van bezoekers om een aankoop te doen. Hieronder zullen we de...
De impact van concurrentie op SEA: een diepgaande analyse voor online marketeers
Zoekmachine-adverteren (SEA) is een belangrijk onderdeel van de online marketingstrategie van veel bedrijven. Met het groeiende aantal bedrijven dat investeert in SEA, neemt ook de concurrentie toe. In dit artikel bespreken we de impact van concurrentie op SEA, en hoe...